Close

ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ

Προτείνουμε για το παιδί σας το ΠΛΗΡΕΣ(2)

Οι εγγραφές συνεχίζονται Τηλ 231-4032587

ΑΤΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ και ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ στη ΔΥΤΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ στη ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΥΟΣΜΟΥ (400μ απο περιφερειακό Κόμβος ΜΑΙΑΝΔΡΟΥ) Τηλ. 231-4032587

Γονείς
ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ότι το ΜΑΘΗΜΑ του προγραμματισμού είναι ΠΡΩΤΕΥΟΝ μάθημα και στο Γυμνάσιο και στο ΛΥΚΕΙΟ.

1.)

ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (μόνο ρομποτικές ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ)  στα εργαστήριά μας

Εναρξη εγγραφών 21 Αυγούστου Τηλ,231-4032587
ΩΡΕΣ: Μία διδακτική ώρα (45 λεπτά) κάθε εβδομάδα
ΕΝΑΡΞΗ τμημάτων, απο 2 Σεπτεμβρίου, ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ

2.)

ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ)  στα εργαστήριά μας και μαθήματα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ διαδικτυακά μέσω ZOOM.

Γονείς
ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ότι το ΜΑΘΗΜΑ του προγραμματισμού είναι ΠΡΩΤΕΥΟΝ μάθημα και στο Γυμνάσιο και στο ΛΥΚΕΙΟ.


ΠΡΟΣΟΧΗ! το διαδικτυακό μάθημα προγραμματισμού το διδάσκουμε ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ, δηλαδή το παιδί θα πρέπει να έχει ΔΥΟ ΟΘΟΝΕΣ μπροστά του.
Στη μια οθόνη θα βλέπει το πρόγραμμα που γράφουμε εμείς και στην άλλη θα ΓΡΑΦΕΙ-ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.

ΩΡΕΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ: Μία διδακτική ώρα (45 λεπτά) κάθε εβδομάδα
ΩΡΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ: Μία διδακτική ώρα κάθε εβδομάδα
ΕΝΑΡΞΗ τμημάτων, απο 1 Σεπτεμβρίου, και ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ

3.)

μόνο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ στο ΣΠΙΤΙ διαδικτυακά (μέσω ΖΟΟΜ) 

α) για ηλικίες 4-7 ετών και β) για ηλικίες από 7 και πάνω

ΠΡΟΣΟΧΗ! το μάθημα του προγραμματισμού το διδάσκουμε  ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ, δηλαδή το παιδί θα πρέπει να έχει ΔΥΟ ΟΘΟΝΕΣ μπροστά του

Στη μια οθόνη θα βλέπει το πρόγραμμα που γράφουμε εμείς και στην άλλη θα ΓΡΑΦΕΙ-ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.

στα προχωρημένα παιδιά-τμήματα διδάσκεται η Πανεπιστημιακή γλώσσα προγραμματισμού Python.

Επικοινωνήστε μαζί μας για ένα δοκιμαστικό μάθημα, το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε δωρεάν, μέσω ΖΟΟΜ και το οποίο θα σας δώσει την ευκαιρία να έχετε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της εκπαιδευτικής αξίας των ανωτέρω τμημάτων.


ΑΤΟΜΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ© ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

Επιλέξτε το ΘΕΜΑ-PROJECT που σας ενδιαφέρει.

για παιδιά που δεν έχουν χρόνο να εγγραφούν σε τμήμα

Αν δεν έχετε το χρόνο να εγγραφείτε σε κάποιο απο τα ΤΜΗΜΑΤΑ μας, σας προτείνουμε τα ΕΡΑΣΤΗΡΙΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ της RoboAtom.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ

Απευθύνονται σε παιδιά κάθε ηλικίας α) αρχάρια  β) με γνώσεις Ρομποτικής και γ) σε προχωρημένα παιδιά όπου χρησιμοποιούμε τη γλώσσα προγραμματισμού Python.

ΠΟΤΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ- ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Τα εργαστήρια αυτά γίνονται Σάββατα ή Κυριακές και γίνονται  συνήθως ένα ή δύο το μήνα.
Θα βγει πρόγραμμα στα τέλη του Σεπτεμβρίου.
Το κάθε εργαστήριο διαρκεί απο 45 λεπτά μέχρι 90 λεπτά, στα δε PROJECTS των προχωρημένων παιδιών μέχρι και 120 λεπτά.

ΚΟΣΤΟΣ
Το κόστος κάθε εργαστηρίου εξαρτάται από το ΘΕΜΑ που θα επιλέξετε.

ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ

Στη ΔΥΤ. Θεσσαλονίκη, στη ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΥΟΣΜΟΥ (200μ απο περιφερειακό Κόμβος ΜΑΙΑΝΔΡΟΥ) Τηλ. 231-4032587

Επιλέξτε το ΘΕΜΑ-PROJECT, ή τα ΘΕΜΑΤΑ, που σας ενδιαφέρουν και ενημερώστε μας τηλεφωνικά ή με e-mail.

Με τη συμμετοχή σας σε ένα ΕΡΑΣΤΗΡΙO ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ  “RoboAtom Thematic Robotics & coding” μπορείτε να δώσετε στο παιδί σας την δυνατότητα να χρησιμοποιήσει εποικοδομητικά και ευχάριστα τον ελεύθερο χρόνο του για να είναι ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΡΟΜΠΠΟΤΙΚΗ και στις εξελίξεις των νέων τεχνολογιών (STEAM), χωρίς να εγγραφεί σε κάποιο τμήμα.

Για τα PROJECTS των ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ , κάντε κλικ στον κατωτέρω σύνδεσμο.

PROJECTS ΣΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ© ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Η εκδήλωση “RoboAtom Παρουσίαση ετήσιων εργασιών Ρομποτικής 


Μία φορά το χρόνο  (προαιρετικά) κάθε μαθητής μας και κάθε μαθήτριά μας  καλούνται να παρουσιάσουν μια ατομική Εργασία Ρομποτικής στα Εργαστήριά μας.



ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ VS & PYTHON

from random import randint
print (randint(1,10))

 

Ακολουθούν 10 απλές και φιλικές προς τους αρχάριους βιβλιοθήκες της Python, με σύντομη περιγραφή και ένα παράδειγμα χρήσης για καθεμία, σχεδιασμένα για μαθητές ηλικίας 10-16 ετών:

### 1. Turtle
**Περιγραφή:** Η βιβλιοθήκη Turtle σου επιτρέπει να δημιουργείς γραφικά με εύκολο τρόπο. Μπορείς να σχεδιάσεις σχήματα, σχέδια και να κάνεις κινούμενες εικόνες.

**Παράδειγμα:**
“`python
import turtle
t = turtle.Turtle()
t.forward(100) # Προχωράει 100 μονάδες
t.right(90) # Στρέφεται δεξιά 90 μοίρες
t.forward(100)
“`

### 2. Math
**Περιγραφή:** Η βιβλιοθήκη Math παρέχει συναρτήσεις για απλούς μαθηματικούς υπολογισμούς, όπως τετραγωνική ρίζα, δυνάμεις και τριγωνομετρία.

**Παράδειγμα:**
“`python
import math
print(math.sqrt(16)) # Εκτυπώνει την τετραγωνική ρίζα του 16
“`

### 3. Random
**Περιγραφή:** Η Random είναι ιδανική για να δημιουργείς τυχαίους αριθμούς. Χρήσιμη για παιχνίδια, γεννήτριες αριθμών και άλλες διασκεδαστικές εφαρμογές.

**Παράδειγμα:**
“`python
import random
print(random.randint(1, 10)) # Εκτυπώνει έναν τυχαίο αριθμό από το 1 έως το 10
“`

### 4. Time
**Περιγραφή:** Η Time σου επιτρέπει να δουλεύεις με τον χρόνο, όπως για καθυστερήσεις ή να υπολογίσεις τη διάρκεια κάποιας λειτουργίας.

**Παράδειγμα:**
“`python
import time
print(“Έναρξη”)
time.sleep(2) # Περιμένει 2 δευτερόλεπτα
print(“Τέλος”)
“`

### 5. Calendar
**Περιγραφή:** Η Calendar εμφανίζει ημερολόγια και σε βοηθάει να δουλεύεις με ημερομηνίες και ημέρες της εβδομάδας.

**Παράδειγμα:**
“`python
import calendar
print(calendar.month(2023, 11)) # Εκτυπώνει τον Νοέμβριο του 2023
“`

### 6. Datetime
**Περιγραφή:** Η Datetime παρέχει εργαλεία για να δουλεύεις με ημερομηνίες και ώρες, χρήσιμη για να παρακολουθείς γεγονότα ή να προγραμματίζεις ειδοποιήσεις.

**Παράδειγμα:**
“`python
from datetime import datetime
now = datetime.now()
print(“Η τρέχουσα ημερομηνία και ώρα:”, now)
“`

### 7. OS
**Περιγραφή:** Η OS σου επιτρέπει να αλληλεπιδράς με τον υπολογιστή σου, όπως να διαβάζεις αρχεία και να δημιουργείς φακέλους.

**Παράδειγμα:**
“`python
import os
print(os.getcwd()) # Εκτυπώνει τον τρέχοντα φάκελο εργασίας
“`

### 8. JSON
**Περιγραφή:** Η JSON βοηθά στην αποθήκευση και φόρτωση δεδομένων με μορφή JSON, πολύ χρήσιμο για απλές εφαρμογές που αποθηκεύουν δεδομένα.

**Παράδειγμα:**
“`python
import json
data = {“όνομα”: “Μαρία”, “ηλικία”: 15}
json_data = json.dumps(data)
print(json_data)
“`

### 9. Statistics
**Περιγραφή:** Η Statistics περιέχει βασικές στατιστικές συναρτήσεις, όπως μέσο όρο και διάμεσο, για απλές αναλύσεις δεδομένων.

**Παράδειγμα:**
“`python
import statistics
numbers = [1, 2, 3, 4, 5]
print(statistics.mean(numbers)) # Εκτυπώνει τον μέσο όρο
“`

### 10. Sys
**Περιγραφή:** Η Sys σου επιτρέπει να δουλεύεις με τον interpreter της Python, όπως να ελέγχεις την έκδοση της Python.

**Παράδειγμα:**
“`python
import sys
print(“Έκδοση Python:”, sys.version)
“`

Αυτές οι βιβλιοθήκες είναι απλές και εύκολες στη χρήση και προσφέρουν δυνατότητες για να δημιουργήσεις ενδιαφέροντα προγράμματα στην Python!

 

 

 

 

Η βιβλιοθήκη **Turtle** στην Python διαθέτει πολλές μεθόδους για τη δημιουργία γραφικών και σχεδίων. Ακολουθούν μερικές από τις πιο κοινές μεθόδους της Turtle και τι κάνουν:

### Κύριες Μέθοδοι της Turtle

1. **`forward(distance)`**: Κινεί την χελώνα προς τα εμπρός κατά την απόσταση που ορίζεται (π.χ., `forward(100)`).

2. **`backward(distance)`**: Κινεί την χελώνα προς τα πίσω κατά την απόσταση που ορίζεται (π.χ., `backward(50)`).

3. **`right(angle)`**: Στρέφει την χελώνα δεξιά κατά την συγκεκριμένη γωνία σε μοίρες (π.χ., `right(90)`).

4. **`left(angle)`**: Στρέφει την χελώνα αριστερά κατά την συγκεκριμένη γωνία σε μοίρες (π.χ., `left(45)`).

5. **`penup()`**: Σηκώνει το “στυλό” της χελώνας, ώστε να μην αφήνει γραμμή όσο κινείται (π.χ., `penup()`).

6. **`pendown()`**: Κατεβάζει το “στυλό” της χελώνας, ώστε να αρχίσει να αφήνει γραμμή καθώς κινείται (π.χ., `pendown()`).

7. **`goto(x, y)`**: Μετακινεί την χελώνα στις συντεταγμένες (x, y) χωρίς να λάβει υπόψη την προηγούμενη θέση (π.χ., `goto(50, 50)`).

8. **`setheading(angle)`**: Ρυθμίζει την κατεύθυνση της χελώνας προς μια συγκεκριμένη γωνία (π.χ., `setheading(90)` για να την κάνει να κοιτάει πάνω).

9. **`circle(radius)`**: Σχεδιάζει έναν κύκλο με την οριζόμενη ακτίνα (π.χ., `circle(50)`).

10. **`color(color_name)`**: Αλλάζει το χρώμα του στυλό της χελώνας (π.χ., `color(“blue”)`).

11. **`begin_fill()`**: Ξεκινά μια διαδικασία γεμίσματος για κλειστά σχήματα (π.χ., πριν αρχίσει το σχέδιο ενός κύκλου).

12. **`end_fill()`**: Τελειώνει τη διαδικασία γεμίσματος για να γεμίσει ένα κλειστό σχήμα που σχεδιάστηκε μετά το `begin_fill()`.

13. **`speed(speed_value)`**: Ορίζει την ταχύτητα της χελώνας από 1 (αργή) έως 10 (γρήγορη) ή με τις λέξεις “fast”, “normal”, και “slow” (π.χ., `speed(5)`).

14. **`clear()`**: Καθαρίζει ό,τι έχει σχεδιαστεί μέχρι τώρα χωρίς να αλλάξει τη θέση της χελώνας (π.χ., `clear()`).

15. **`reset()`**: Καθαρίζει ό,τι έχει σχεδιαστεί και επαναφέρει τη χελώνα στην αρχική της θέση (π.χ., `reset()`).

16. **`hideturtle()`**: Κρύβει την χελώνα, ώστε να φαίνεται μόνο η γραμμή που σχεδιάζει (π.χ., `hideturtle()`).

17. **`showturtle()`**: Εμφανίζει ξανά την χελώνα αν ήταν κρυμμένη (π.χ., `showturtle()`).

18. **`write(text)`**: Γράφει το κείμενο που ορίζεται στο σημείο που βρίσκεται η χελώνα (π.χ., `write(“Hello!”)`).

### Παράδειγμα Χρήσης
“`python
import turtle
t = turtle.Turtle()
t.forward(100)
t.left(90)
t.color(“red”)
t.begin_fill()
t.circle(50)
t.end_fill()
turtle.done()
“`

Αυτές οι μέθοδοι επιτρέπουν την εύκολη δημιουργία σχημάτων και γραφικών, ενώ η βιβλιοθήκη Turtle είναι διασκεδαστική για αρχάριους που μαθαίνουν προγραμματισμό!

 

 

 

 

### Οδηγίες εγκατάστασης του Visual Studio με Python για Windows 10

**Για παιδιά ηλικίας 10-16 ετών**

Ας μάθουμε πώς να εγκαταστήσουμε το Visual Studio και να ρυθμίσουμε την Python στον υπολογιστή μας βήμα-βήμα!

Αυτός ο οδηγός είναι εύκολος, και στο τέλος θα μπορούμε να προγραμματίζουμε με Python!

#### Βήμα 1: Κατεβάζουμε το Visual Studio Installer

1. Ανοίγουμε τον περιηγητή μας (όπως το Chrome ή το Edge) και πηγαίνουμε στην ιστοσελίδα του Visual Studio: https://visualstudio.microsoft.com
2. Κάνουμε κλικ στο κουμπί **Download Visual Studio**.

![Download Visual Studio](https://code.visualstudio.com/assets/docs/getstarted/telemetry/setup-01.png)

3. Επιλέγουμε την έκδοση **Community** (είναι δωρεάν) και κατεβάζουμε το αρχείο.

#### Βήμα 2: Εκτελούμε τον Visual Studio Installer

1. Μόλις κατέβει το αρχείο, το ανοίγουμε. Εμφανίζεται ένα παράθυρο που μας ρωτάει αν θέλουμε να επιτρέψουμε να γίνει εγκατάσταση. Πατάμε **Ναι**.
2. Θα δούμε το παράθυρο του **Visual Studio Installer**.

![Visual Studio Installer](https://docs.microsoft.com/en-us/visualstudio/install/media/vs-startup-install-tab.png?view=vs-2022)

#### Βήμα 3: Επιλέγουμε το κατάλληλο πακέτο για την Python

1. Στο παράθυρο του Installer, επιλέγουμε την κατηγορία **Python development** (Προγραμματισμός με Python).

![Python Development](https://learn.microsoft.com/en-us/visualstudio/install/media/python-workload-installed.png?view=vs-2022)

2. Πατάμε το κουμπί **Install**.

#### Βήμα 4: Περιμένουμε να ολοκληρωθεί η εγκατάσταση

Η εγκατάσταση μπορεί να πάρει λίγο χρόνο, γι’ αυτό χρειάζεται υπομονή! Μόλις ολοκληρωθεί, θα δούμε ότι το Visual Studio είναι έτοιμο.

#### Βήμα 5: Άνοιγμα του Visual Studio

1. Μετά την εγκατάσταση, ανοίγουμε το Visual Studio.
2. Θα εμφανιστεί ένα παράθυρο που μας ρωτάει αν θέλουμε να συνδεθούμε με έναν λογαριασμό. Μπορούμε να παραλείψουμε αυτό το βήμα πατώντας **Not now, maybe later**.

![Skip Sign-In](https://docs.microsoft.com/en-us/visualstudio/install/media/not-now-maybe-later.png?view=vs-2022)

#### Βήμα 6: Ρύθμιση για Python

1. Όταν ανοίξει το Visual Studio, κάνουμε κλικ στο **Create a new project** (Δημιουργία νέου έργου).

![Create new project](https://learn.microsoft.com/en-us/visualstudio/install/media/visual-studio-welcome-newproject.png?view=vs-2022)

2. Στο παράθυρο που εμφανίζεται, πληκτρολογούμε **Python** στη γραμμή αναζήτησης και επιλέγουμε **Python Application**.

3. Πατάμε **Next** και δίνουμε ένα όνομα στο πρότζεκτ μας, π.χ. “Πρώτο Πρόγραμμα Python”.

#### Βήμα 7: Ξεκινάμε να γράφουμε Python!

1. Το Visual Studio θα ανοίξει το νέο πρότζεκτ και θα δούμε μια λευκή οθόνη όπου μπορούμε να γράψουμε κώδικα Python.
2. Για παράδειγμα, μπορούμε να γράψουμε:

“`python
print(“Γεια σου, κόσμε!”)
“`

3. Πατάμε το κουμπί **Start** ή το πλήκτρο **F5** για να τρέξουμε το πρόγραμμά μας.

![Run Python](https://code.visualstudio.com/assets/docs/python/python-tutorial/run-python.png)

4. Αν τα κάναμε όλα σωστά, θα δούμε το μήνυμα “Γεια σου, κόσμε!” να εμφανίζεται.

#### Συγχαρητήρια!

Μόλις εγκαταστήσαμε το Visual Studio με Python και γράψαμε το πρώτο μας πρόγραμμα!