Close

Τρεις κατηγορίες τμημάτων

Γονείς Επιλέξτε το κατάλληλο τμήμα για το παιδί σας

Εναρξη εγγραφών 22 Αυγούστου Τηλ 231-4032587

ΑΤΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ και στη ΔΥΤΙΚΗ και στην ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Στην ΑΝ. Θεσσαλονίκη, στην ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ (Περιοχή Θέρμης-ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ)  και στην ΔΥΤ. Θεσσαλονίκη, στη ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΥΟΣΜΟΥ (200μ απο περιφερειακό Κόμβος ΜΑΙΑΝΔΡΟΥ) Τηλ. 231-4032587

Γονείς
ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ότι το ΜΑΘΗΜΑ του προγραμματισμού είναι ΠΡΩΤΕΥΟΝ μάθημα και στο Γυμνάσιο και στο ΛΥΚΕΙΟ.

1.)

ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (μόνο ρομποτικές ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ)  στα εργαστήριά μας

Εναρξη εγγραφών 22 Αυγούστου.
ΩΡΕΣ: Μία διδακτική ώρα (45 λεπτά) κάθε εβδομάδα
ΕΝΑΡΞΗ τμημάτων, απο 1 Σεπτεμβρίου, ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ

2.)

ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ)  στα εργαστήριά μας και μαθήματα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ διαδικτυακά μέσω ZOOM.

Γονείς
ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ότι το ΜΑΘΗΜΑ του προγραμματισμού είναι ΠΡΩΤΕΥΟΝ μάθημα και στο Γυμνάσιο και στο ΛΥΚΕΙΟ.


ΠΡΟΣΟΧΗ! το διαδικτυακό μάθημα προγραμματισμού το διδάσκουμε ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ, δηλαδή το παιδί θα πρέπει να έχει ΔΥΟ ΟΘΟΝΕΣ μπροστά του.
Στη μια οθόνη θα βλέπει το πρόγραμμα που γράφουμε εμείς και στην άλλη θα ΓΡΑΦΕΙ-ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.

ΩΡΕΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ: Μία διδακτική ώρα (45 λεπτά) κάθε εβδομάδα
ΩΡΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ: Μία διδακτική ώρα κάθε εβδομάδα
ΕΝΑΡΞΗ τμημάτων, απο 1 Σεπτεμβρίου, και ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ

3.)

μόνο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ στο ΣΠΙΤΙ διαδικτυακά (μέσω ΖΟΟΜ) 

α) για ηλικίες 4-7 ετών και β) για ηλικίες από 7 και πάνω

ΠΡΟΣΟΧΗ! το μάθημα του προγραμματισμού το διδάσκουμε  ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ, δηλαδή το παιδί θα πρέπει να έχει ΔΥΟ ΟΘΟΝΕΣ μπροστά του

Στη μια οθόνη θα βλέπει το πρόγραμμα που γράφουμε εμείς και στην άλλη θα ΓΡΑΦΕΙ-ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.

στα προχωρημένα παιδιά-τμήματα διδάσκεται η Πανεπιστημιακή γλώσσα προγραμματισμού Python.

Επικοινωνήστε μαζί μας για ένα δοκιμαστικό μάθημα, το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε δωρεάν, μέσω ΖΟΟΜ και το οποίο θα σας δώσει την ευκαιρία να έχετε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της εκπαιδευτικής αξίας των ανωτέρω τμημάτων.


ΑΤΟΜΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ© ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

Επιλέξτε το ΘΕΜΑ-PROJECT που σας ενδιαφέρει.

για παιδιά που δεν έχουν χρόνο να εγγραφούν σε τμήμα

Αν δεν έχετε το χρόνο να εγγραφείτε σε κάποιο απο τα ΤΜΗΜΑΤΑ μας, σας προτείνουμε τα ΕΡΑΣΤΗΡΙΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ της RoboAtom.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ

Απευθύνονται σε παιδιά κάθε ηλικίας α) αρχάρια  β) με γνώσεις Ρομποτικής και γ) σε προχωρημένα παιδιά όπου χρησιμοποιούμε τη γλώσσα προγραμματισμού Python.

ΠΟΤΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ- ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Τα εργαστήρια αυτά γίνονται Σάββατα ή Κυριακές και γίνονται  συνήθως ένα ή δύο το μήνα.
Θα βγει πρόγραμμα στα τέλη του Σεπτεμβρίου.
Το κάθε εργαστήριο διαρκεί απο 45 λεπτά μέχρι 90 λεπτά, στα δε PROJECTS των προχωρημένων παιδιών μέχρι και 120 λεπτά.

ΚΟΣΤΟΣ
Το κόστος κάθε εργαστηρίου εξαρτάται από το ΘΕΜΑ που θα επιλέξετε.

ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ

Στην ΑΝ. Θεσσαλονίκη, στην ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ (Περιοχή Θέρμης-ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ)  και στην ΔΥΤ. Θεσσαλονίκη, στη ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΥΟΣΜΟΥ (200μ απο περιφερειακό Κόμβος ΜΑΙΑΝΔΡΟΥ) Τηλ. 231-4032587

Επιλέξτε το ΘΕΜΑ-PROJECT, ή τα ΘΕΜΑΤΑ, που σας ενδιαφέρουν και ενημερώστε μας τηλεφωνικά ή με e-mail.

Με τη συμμετοχή σας σε ένα ΕΡΑΣΤΗΡΙO ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ  “RoboAtom Thematic Robotics & coding” μπορείτε να δώσετε στο παιδί σας την δυνατότητα να χρησιμοποιήσει εποικοδομητικά και ευχάριστα τον ελεύθερο χρόνο του για να είναι ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΡΟΜΠΠΟΤΙΚΗ και στις εξελίξεις των νέων τεχνολογιών (STEAM), χωρίς να εγγραφεί σε κάποιο τμήμα.

Για τα PROJECTS των ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ , κάντε κλικ στον κατωτέρω σύνδεσμο.

PROJECTS ΣΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ© ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Η εκδήλωση “RoboAtom Παρουσίαση εργασιών Ρομποτικής στην ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ”


Μία φορά το χρόνο  (προαιρετικά) κάθε μαθητής μας και κάθε μαθήτριά μας  καλούνται να παρουσιάσουν μια ατομική Εργασία Ρομποτικής στα Εργαστήριά μας στην ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ Θεσσαλονίκης, .



CODING – PROJECTS

https://scratch.mit.edu/projects/401944249

Shark & ball for two players (RoboAtom)

Η ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ του project αποτελείτο από τους (με αλφαβητική σειρά)
Β. Λεωνίδας , Γ. Δημήτρης, Δ. Αλεξανδρος, Ζ. Αλέξανδρος, Ο. Καλλιόπη, Φ. Γιάννης-Ραφαήλ
και δημιουργήθηκε σαν ΑΣΚΗΣΗ στα μαθήματα προγραμματισμού εξ’ αποστάσεως (SCRATCH 3.0 ) που έγιναν το Μάιο-Ιούνιο από την RoboAtom Home Robotics & Coding

 

Η ΑΣΚΗΣΗ-ΕΦΑΡΜΟΓΗ λειτουργεί ως εξής :

Υπάρχουν δέκα μπάλες σε τυχαίες θέσεις, δυο Ψαράκια και ένας Καρχαρίας.
Ο 1ος παίχτης έχει το αριστερό Ψαράκι που μετακινείται με w=μπροστά (προς τα εκεί δηλαδή που κοιτάζει το ψαράκι) z=πίσω s=στρίβει δεξιά 5 μοίρες a=στριβει αριστερά 5 μοίρες
(προσοχή τα w,z,s,a είναι μικρά γράμματα)

Ο 2ος παίχτης έχει το δεξιό Ψαράκι που μετακινείται
ΠΑΝΩ ΒΕΛΟΣ=μπροστά (προς τα εκεί δηλαδή που κοιτάζει το ψαράκι), ΚΑΤΩ ΒΕΛΟΣ=πίσω, ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΒΕΛΟΣ=στρίβει 5 μοίρες αριστερά, ΔΕΞΙΟ ΒΕΛΟΣ= στριβει 5 μοίρες δεξιά.

Νικητής, όποιος με το ψαράκι του να πάρει τους περισσότερους βαθμούς (περισσότερες μπάλες) .

Κάθε φορά που παίρνετε μια μπάλα παίρνετε 10 βαθμούς και κάθε φορά που καρχαρίας παίρνει μια μπάλα αφαιρεί και απο τους δύο παίχτες 5 βαθμούς
Η μπάλα με τους μπλέ κύκλους δίνει 50 βαθμούς σε αυτόν που θα την πάρει.
Αν την πάρει ο καρχαρίας αφαιρεί 50 βαθμούς από κάθε παίχτη.

GAME OVER: Αν ακουμπήσει ο καρχαρίας εναν παίχτη, ή τελειώσουν και οι δέκα μπαλες.
Οποιο ψαράκι χάνει όταν τελειώσουν οι 10 μπάλες το τρώει ο καρχαρίας.
Το SCORE του πρώτου παίχτη φαίνεται κάτω αρειστερά
Το SCORE του δεύτερου παίχτη φαίνεται κάτω δεξιά.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ