Close

ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ

Προτείνουμε για το παιδί σας το ΠΛΗΡΕΣ(2)

Οι εγγραφές συνεχίζονται Τηλ 231-4032587

ΑΤΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ και στη ΔΥΤΙΚΗ και στην ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Στην ΑΝ. Θεσσαλονίκη, στην ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ (Περιοχή Θέρμης-ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ)  και στην ΔΥΤ. Θεσσαλονίκη, στη ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΥΟΣΜΟΥ (400μ απο περιφερειακό Κόμβος ΜΑΙΑΝΔΡΟΥ) Τηλ. 231-4032587

Γονείς
ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ότι το ΜΑΘΗΜΑ του προγραμματισμού είναι ΠΡΩΤΕΥΟΝ μάθημα και στο Γυμνάσιο και στο ΛΥΚΕΙΟ.

1.)

ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (μόνο ρομποτικές ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ)  στα εργαστήριά μας

Εναρξη εγγραφών 22 Αυγούστου.
ΩΡΕΣ: Μία διδακτική ώρα (45 λεπτά) κάθε εβδομάδα
ΕΝΑΡΞΗ τμημάτων, απο 1 Σεπτεμβρίου, ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ

2.)

ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ)  στα εργαστήριά μας και μαθήματα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ διαδικτυακά μέσω ZOOM.

Γονείς
ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ότι το ΜΑΘΗΜΑ του προγραμματισμού είναι ΠΡΩΤΕΥΟΝ μάθημα και στο Γυμνάσιο και στο ΛΥΚΕΙΟ.


ΠΡΟΣΟΧΗ! το διαδικτυακό μάθημα προγραμματισμού το διδάσκουμε ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ, δηλαδή το παιδί θα πρέπει να έχει ΔΥΟ ΟΘΟΝΕΣ μπροστά του.
Στη μια οθόνη θα βλέπει το πρόγραμμα που γράφουμε εμείς και στην άλλη θα ΓΡΑΦΕΙ-ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.

ΩΡΕΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ: Μία διδακτική ώρα (45 λεπτά) κάθε εβδομάδα
ΩΡΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ: Μία διδακτική ώρα κάθε εβδομάδα
ΕΝΑΡΞΗ τμημάτων, απο 1 Σεπτεμβρίου, και ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ

3.)

μόνο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ στο ΣΠΙΤΙ διαδικτυακά (μέσω ΖΟΟΜ) 

α) για ηλικίες 4-7 ετών και β) για ηλικίες από 7 και πάνω

ΠΡΟΣΟΧΗ! το μάθημα του προγραμματισμού το διδάσκουμε  ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ, δηλαδή το παιδί θα πρέπει να έχει ΔΥΟ ΟΘΟΝΕΣ μπροστά του

Στη μια οθόνη θα βλέπει το πρόγραμμα που γράφουμε εμείς και στην άλλη θα ΓΡΑΦΕΙ-ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.

στα προχωρημένα παιδιά-τμήματα διδάσκεται η Πανεπιστημιακή γλώσσα προγραμματισμού Python.

Επικοινωνήστε μαζί μας για ένα δοκιμαστικό μάθημα, το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε δωρεάν, μέσω ΖΟΟΜ και το οποίο θα σας δώσει την ευκαιρία να έχετε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της εκπαιδευτικής αξίας των ανωτέρω τμημάτων.


ΑΤΟΜΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ© ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

Επιλέξτε το ΘΕΜΑ-PROJECT που σας ενδιαφέρει.

για παιδιά που δεν έχουν χρόνο να εγγραφούν σε τμήμα

Αν δεν έχετε το χρόνο να εγγραφείτε σε κάποιο απο τα ΤΜΗΜΑΤΑ μας, σας προτείνουμε τα ΕΡΑΣΤΗΡΙΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ της RoboAtom.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ

Απευθύνονται σε παιδιά κάθε ηλικίας α) αρχάρια  β) με γνώσεις Ρομποτικής και γ) σε προχωρημένα παιδιά όπου χρησιμοποιούμε τη γλώσσα προγραμματισμού Python.

ΠΟΤΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ- ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Τα εργαστήρια αυτά γίνονται Σάββατα ή Κυριακές και γίνονται  συνήθως ένα ή δύο το μήνα.
Θα βγει πρόγραμμα στα τέλη του Σεπτεμβρίου.
Το κάθε εργαστήριο διαρκεί απο 45 λεπτά μέχρι 90 λεπτά, στα δε PROJECTS των προχωρημένων παιδιών μέχρι και 120 λεπτά.

ΚΟΣΤΟΣ
Το κόστος κάθε εργαστηρίου εξαρτάται από το ΘΕΜΑ που θα επιλέξετε.

ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ

Στην ΑΝ. Θεσσαλονίκη, στην ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ (Περιοχή Θέρμης-ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ)  και στην ΔΥΤ. Θεσσαλονίκη, στη ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΥΟΣΜΟΥ (200μ απο περιφερειακό Κόμβος ΜΑΙΑΝΔΡΟΥ) Τηλ. 231-4032587

Επιλέξτε το ΘΕΜΑ-PROJECT, ή τα ΘΕΜΑΤΑ, που σας ενδιαφέρουν και ενημερώστε μας τηλεφωνικά ή με e-mail.

Με τη συμμετοχή σας σε ένα ΕΡΑΣΤΗΡΙO ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ  “RoboAtom Thematic Robotics & coding” μπορείτε να δώσετε στο παιδί σας την δυνατότητα να χρησιμοποιήσει εποικοδομητικά και ευχάριστα τον ελεύθερο χρόνο του για να είναι ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΡΟΜΠΠΟΤΙΚΗ και στις εξελίξεις των νέων τεχνολογιών (STEAM), χωρίς να εγγραφεί σε κάποιο τμήμα.

Για τα PROJECTS των ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ , κάντε κλικ στον κατωτέρω σύνδεσμο.

PROJECTS ΣΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ© ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Η εκδήλωση “RoboAtom Παρουσίαση εργασιών Ρομποτικής στην ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ”


Μία φορά το χρόνο  (προαιρετικά) κάθε μαθητής μας και κάθε μαθήτριά μας  καλούνται να παρουσιάσουν μια ατομική Εργασία Ρομποτικής στα Εργαστήριά μας στην ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ Θεσσαλονίκης, .



python [email protected] club (@=at)

 

Τι είναι η Python ;

Η Python είναι μια γλώσσα προγραμματισμού που κατασκευάστηκε το έτος 1989 από τον Guido van Rossum (Ετος γέννησης 1956).
Η γλώσσα ονομάζεται αντικειμενοστραφής γλώσσα προγραμματισμού (Object Oriented Programming) λόγω των ενσωματωμένων βιβλιοθηκών (libraries=έτοιμα προγράμματα, εργαλεία)  που έχει.
Η γλώσσα που μπορεί να ονομαστεί η μητέρα αυτής της καταπληκτικής γλώσσας είναι η γλώσσα C.

Υπάρχουν και άλλες γλώσσες που είναι πολύ γνωστές για την κωδικοποίηση, αλλά η Python βρίσκεται στην κορυφή του γραφήματος λόγω των απλών εντολών της (απλή σύνταξη) , των ενσωματωμένων βιβλιοθηκών και της γρήγορης εκτέλεσής της.
Η γλώσσα κατασκευάστηκε κυρίως για να γίνεται πιο εύκολα η ΕΚΤΕΛΕΣΗ ενός προγράμματος(ΚΩΔΙΚΑ) σε σύγκριση με άλλες γλώσσες προγραμματισμού όπως Java, C, C++, κ.λπ.
Η εταιρεία που κατέχει αυτή τη γλώσσα και συνδέθηκε με τον Guido van Rossum είναι η Python Software Foundation

Αξίζει να δείτε στο κατωτέρω Video την εξέλιξη των (Επαγγελματικών) γλωσσών προγραμματισμού η οποία εξέλιξη είναι και συνάρτηση της εξέλιξης(ταχύτητας) του Hardware-Υπολογιστών και της εμφάνισης και ευρείας χρήσης του Internet(1993)

και ΠΡΟΣΟΧΗ! Most Popular ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ οι πιο “ΓΡΗΓΟΡΕΣ”! πχ το πιο δημοφιλές ΙΧ αυτοκίνητο δεν είναι η PORCHE! και PORCHE στις γλώσσες προγραμματισμού θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι η C, και τα αδέρφια της C++(διαβάζεται C-plus plus) , C# (διαβάζεται C-sharp)
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ “ΠΙΟ ΚΑΛΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ” όπως δεν υπάρχει η πιο ΚΑΛΗ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ στην ΙΑΤΡΙΚΗ πχ Ποιος γιατρός είναι πιο καλός; Ο οφθαλμολόγος; ο ορθοπεδικός; ο ψυχολόγος; ο οδοντίατρος;
Ολοι “σχεδόν” οι γιατροί έχουν τις γνώσεις την ικανότητα να δέσουν (να δώσουν τις πρώτες βοήθειες σε) ένα διάστρεμμα (στραμπούληγμα), αλλά ο ορθοπεδικός είναι ο ειδικός που θα δώσει την καλύτερη διάγνωση-θεραπεία και όπως σε μερικά προβλήματα υγείας συνεργάζονται γιατροί διαφορετικών ειδικοτήτων, το ίδιο συμβαίνει και στον προγραμματισμό με τις γλώσσες προγραμματισμού.

 

Παιδιά με πολύ απλά λόγια

Μια γλώσσα προγραμματισμού είναι πχ όπως ένα Εργοστάσιο παραγωγής μέσων κυκλοφορίας

α) Υπάρχουν εργοστάσια ειδικά για επιβατηγά αυτοκίνητα, άλλα ειδικά για Αεροπλάνα, ειδικά για πλοία, ειδικά για μηχανές κλπ πχ στις γλώσσες προγραμματισμού ΟΛΑ σχεδόν τα GAMES (ηλεκτρονικά παιχνίδια)  δημιουργούνται με την γλώσσα C  και τα αδέρφια της, C++(διαβάζεται C-plus plus) και  C# (διαβάζεται C-sharp)

β) Σε ένα εργοστάσιο πχ αυτοκινήτων κάποια εξαρτήματα πχ Μπαταρίες, Ζάντες κλπ δεν τα κατασκευάζει το ίδιο το Εργοστάσιο αλλά τα παίρνει έτοιμα από άλλα εργοστάσια-επιχειρήσεις (αυτά στον προγραμματισμό τα λέμε ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ-libraries ή και Plugins=πρόσθετα)

γ) Οι ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ τα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ που κατασκευάζουμε με μια γλώσσα προγραμματισμού αντιστοιχούν με τα αυτοκίνητα που κατασκευάζει ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων.

και

δ) ο Χειριστής-Χρήστης μιας εφαρμογής πχ των Windows, Office αντιστοιχεί με τον Οδηγό του αυτοκινήτου.

Δείτε ενδεικτικά παρακάτω με ποιες γλώσσες προγραμματισμού έχουν δημιουργηθεί οι

1. Google

Front End: JavaScript

Back End: C, C++, Go, Java, Python

Βάση Δεδομένων: BigTable, MariaDB

 

2. Youtube

Front End: JavaScript

Back End: C/C++, Python, Java, Go

Βάση Δεδομένων: MySQL, BigTable

 

3. Facebook

Front End: JavaScript

Back End: Hack, PHP, C++, Java, Python, Erlang, D, Xhp

Βάση Δεδομένων: MySQL, HBase

 

4. Yahoo

Front End: JavaScript

Back End: JavaScript, PHP

Βάση Δεδομένων: MySQL, PostgreSQL

 

5. Amazon

Επισκέπτες: 500.000.000

Front End: JavaScript

Back End: Java, C++, Perl

 

Προσωπικά έχω ασχοληθεί σε επίπεδο “PROFICIENCY” (αν  θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει κανείς αυτή τη λέξη)

με τις γλώσσες

FORTRAN,
BASIC,
PASCAL,
PERL,
PHP,
PYTHON

Οι εφαρμογές e-βασιλόπιτα (www.vasilopita.eu) και e-αυγομαχία είναι δικές μας δημιουργίες σε συνεργασία με το γιό μου www.dimeloper.com