Close

ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ

Προτείνουμε για το παιδί σας το ΠΛΗΡΕΣ(2)

Οι εγγραφές συνεχίζονται Τηλ 231-4032587

ΑΤΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ και στη ΔΥΤΙΚΗ και στην ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Στην ΑΝ. Θεσσαλονίκη, στην ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ (Περιοχή Θέρμης-ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ)  και στην ΔΥΤ. Θεσσαλονίκη, στη ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΥΟΣΜΟΥ (400μ απο περιφερειακό Κόμβος ΜΑΙΑΝΔΡΟΥ) Τηλ. 231-4032587

Γονείς
ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ότι το ΜΑΘΗΜΑ του προγραμματισμού είναι ΠΡΩΤΕΥΟΝ μάθημα και στο Γυμνάσιο και στο ΛΥΚΕΙΟ.

1.)

ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (μόνο ρομποτικές ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ)  στα εργαστήριά μας

Εναρξη εγγραφών 22 Αυγούστου.
ΩΡΕΣ: Μία διδακτική ώρα (45 λεπτά) κάθε εβδομάδα
ΕΝΑΡΞΗ τμημάτων, απο 1 Σεπτεμβρίου, ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ

2.)

ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ)  στα εργαστήριά μας και μαθήματα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ διαδικτυακά μέσω ZOOM.

Γονείς
ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ότι το ΜΑΘΗΜΑ του προγραμματισμού είναι ΠΡΩΤΕΥΟΝ μάθημα και στο Γυμνάσιο και στο ΛΥΚΕΙΟ.


ΠΡΟΣΟΧΗ! το διαδικτυακό μάθημα προγραμματισμού το διδάσκουμε ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ, δηλαδή το παιδί θα πρέπει να έχει ΔΥΟ ΟΘΟΝΕΣ μπροστά του.
Στη μια οθόνη θα βλέπει το πρόγραμμα που γράφουμε εμείς και στην άλλη θα ΓΡΑΦΕΙ-ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.

ΩΡΕΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ: Μία διδακτική ώρα (45 λεπτά) κάθε εβδομάδα
ΩΡΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ: Μία διδακτική ώρα κάθε εβδομάδα
ΕΝΑΡΞΗ τμημάτων, απο 1 Σεπτεμβρίου, και ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ

3.)

μόνο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ στο ΣΠΙΤΙ διαδικτυακά (μέσω ΖΟΟΜ) 

α) για ηλικίες 4-7 ετών και β) για ηλικίες από 7 και πάνω

ΠΡΟΣΟΧΗ! το μάθημα του προγραμματισμού το διδάσκουμε  ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ, δηλαδή το παιδί θα πρέπει να έχει ΔΥΟ ΟΘΟΝΕΣ μπροστά του

Στη μια οθόνη θα βλέπει το πρόγραμμα που γράφουμε εμείς και στην άλλη θα ΓΡΑΦΕΙ-ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.

στα προχωρημένα παιδιά-τμήματα διδάσκεται η Πανεπιστημιακή γλώσσα προγραμματισμού Python.

Επικοινωνήστε μαζί μας για ένα δοκιμαστικό μάθημα, το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε δωρεάν, μέσω ΖΟΟΜ και το οποίο θα σας δώσει την ευκαιρία να έχετε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της εκπαιδευτικής αξίας των ανωτέρω τμημάτων.


ΑΤΟΜΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ© ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

Επιλέξτε το ΘΕΜΑ-PROJECT που σας ενδιαφέρει.

για παιδιά που δεν έχουν χρόνο να εγγραφούν σε τμήμα

Αν δεν έχετε το χρόνο να εγγραφείτε σε κάποιο απο τα ΤΜΗΜΑΤΑ μας, σας προτείνουμε τα ΕΡΑΣΤΗΡΙΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ της RoboAtom.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ

Απευθύνονται σε παιδιά κάθε ηλικίας α) αρχάρια  β) με γνώσεις Ρομποτικής και γ) σε προχωρημένα παιδιά όπου χρησιμοποιούμε τη γλώσσα προγραμματισμού Python.

ΠΟΤΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ- ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Τα εργαστήρια αυτά γίνονται Σάββατα ή Κυριακές και γίνονται  συνήθως ένα ή δύο το μήνα.
Θα βγει πρόγραμμα στα τέλη του Σεπτεμβρίου.
Το κάθε εργαστήριο διαρκεί απο 45 λεπτά μέχρι 90 λεπτά, στα δε PROJECTS των προχωρημένων παιδιών μέχρι και 120 λεπτά.

ΚΟΣΤΟΣ
Το κόστος κάθε εργαστηρίου εξαρτάται από το ΘΕΜΑ που θα επιλέξετε.

ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ

Στην ΑΝ. Θεσσαλονίκη, στην ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ (Περιοχή Θέρμης-ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ)  και στην ΔΥΤ. Θεσσαλονίκη, στη ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΥΟΣΜΟΥ (200μ απο περιφερειακό Κόμβος ΜΑΙΑΝΔΡΟΥ) Τηλ. 231-4032587

Επιλέξτε το ΘΕΜΑ-PROJECT, ή τα ΘΕΜΑΤΑ, που σας ενδιαφέρουν και ενημερώστε μας τηλεφωνικά ή με e-mail.

Με τη συμμετοχή σας σε ένα ΕΡΑΣΤΗΡΙO ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ  “RoboAtom Thematic Robotics & coding” μπορείτε να δώσετε στο παιδί σας την δυνατότητα να χρησιμοποιήσει εποικοδομητικά και ευχάριστα τον ελεύθερο χρόνο του για να είναι ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΡΟΜΠΠΟΤΙΚΗ και στις εξελίξεις των νέων τεχνολογιών (STEAM), χωρίς να εγγραφεί σε κάποιο τμήμα.

Για τα PROJECTS των ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ , κάντε κλικ στον κατωτέρω σύνδεσμο.

PROJECTS ΣΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ© ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Η εκδήλωση “RoboAtom Παρουσίαση εργασιών Ρομποτικής στην ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ”


Μία φορά το χρόνο  (προαιρετικά) κάθε μαθητής μας και κάθε μαθήτριά μας  καλούνται να παρουσιάσουν μια ατομική Εργασία Ρομποτικής στα Εργαστήριά μας στην ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ Θεσσαλονίκης, .



ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ScratchJr στο Tablet σας -ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

(αν είστε άνω της Β΄ Δημοτικού τότε δείτε πιο κάτω στο μέσον περίπου της σελίδας)

Αν  είστε 4-8 ετών τότε

Αν έχετε Tablet (το προτείνουμε) και Laptop ή Desktop,  να έχετε στο Tablet εγκατεστημένη την εφαρμογή ScratchJr από το GOOGLE PLAY η App Store και στο Laptop το ΖΟΟΜ  (αυτά μόνο, τα παρακάτω δεν σας αφορούν) 

 

Αν έχετε Laptop και Desktopτότε στο ένα να έχετε το ΖΟΟΜ και στο άλλο  να έχετε εγκατεστημένη την εφαρμογή ScratchJr από την ιστοσελίδα https://jfo8000.github.io/ScratchJr-Desktop/

Τμήματα

 

Α) για παιδιά μέχρι και Β’ Δημοτικού (ScratchJr)

Α1) Κυριακή παρά Κυριακή πρωί 11:15-12:00 (επόμενη Κυριακή 19 Νοεμβρίου)

Α2) Δευτέρα απόγευμα 19:15-20:00

 Α3) Πέμπτη 19:00-19:45

 

Β) για παιδιά από Γ’ Δημοτικού και πάνω (SCRATCH 3)

Β1) Κυριακή παρά Κυριακή πρωί 12:15-13:00

Β2) Δευτέρα απόγευμα 20:15-21:00 

Β3) Τρίτη απόγευμα 20:15-21:00

Β4) Κυριακή παρά Κυριακή πρωί 12:15-13:00 (επόμενη Κυριακή 19 Νοεμβρίου)

 

Τους κωδικούς ZOOM θα σας τους στείλουμε με e-mail

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Κατά τη σύνδεσή σας (εμείς θα έχουμε ανοιχτή τη δική μας κάμερα)  τα παιδιά όμως(εσείς)  θα χρησιμοποιούν μόνο το μικρόφωνο,
τις κάμερες δεν τις χρειαζόμαστε διότι μας αποσπούν την προσοχή!
Οι κάμερες είναι χρήσιμες στα ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ, όχι στον ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ προγραμματισμό όπου θα ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΔΥΟ ΟΘΟΝΕΣ, στη μία θα βλέπει το παιδί το πρόγραμμα που γράφουμε και στην άλλη στο Tablet θα γράφει-κάνει  με το δαχτυλάκι του το ίδιο.
(Αν έχετε προβλήματα σύνδεσης κλπ μπορείτε να παρακολουθήσετε το απογευματινό τμήμα ή

Μετά το τέλος του μαθήματος θα μπορείτε να κάνετε ερωτήσεις.

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ όταν συνδέεστε να γράφετε
α) το Μικρό όνομα του παιδιού, β) το αρχικό του επιθέτου και γ) τα τρία πρώτα γράμματα απο το e-mail σας.
πχ αν ένα παιδί ονομάζεται
Νίκος Αρχαγγέλου και το e-mail σας είναι [email protected]
τότε θα μπαίνετε με το όνομα ΝΙΚΟΣ-Α-rob

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

 

 

Από το Πανεπιστήμιο M.I.T. οι γλώσσες προγραμματισμού Scratch junior  και SCRATCH 3.0 δημιουργήθηκαν, η μεν πρώτη ειδικά για παιδιά ηλικίας 4 με 7 ετών και η δεύτερη για παιδιά Δημοτικού-Γυμνασίου (8-15)

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

 

Α) Για τα παιδιά 4 ετών έως και Β’ Δημοτικού Scratch Junior

 

1) Αν  έχετε Tablet (το προτείνουμε) και Laptop,  να έχετε στο Tablet εγκατεστημένη την εφαρμογή ScratchJr από το GOOGLE PLAY η App Store και στο Laptop το ΖΟΟΜ  (αυτά μόνο, τα παρακάτω δεν σας αφορούν) 

 

2) Αν έχετε Laptop και Desktop  τότε στο ένα να έχετε το ΖΟΟΜ και στο άλλο  να έχετε εγκατεστημένη την εφαρμογή ScratchJr από την ιστοσελίδα https://jfo8000.github.io/ScratchJr-Desktop/

 

3) Αν έχετε μόνο Laptop ή μόνο Desktop  (PC ή MAC) 
θα πρέπει

α) να χωρίσετε την οθόνη σας σε ΔΥΟ παράθυρα, στο ένα θα βλέπει το παιδί αυτά που γράφουμε εμείς (ZOOM) και στο άλλο  (Scratch junior) θα γράφει τα ίδια και
β) Αν δεν έχετε Tablet τότε θα πρέπει  να γνωρίζει το παιδί να χειρίζεται το ποντίκι.

Αν έχετε και Laptop ή Desktop και Tablet τότε στο Laptop ή στο Desktop να έχετε το ΖΟΟΜ και στο Tablet  να έχετε εγκατεστημένη την εφαρμογή ScratchJr από το GOOGLE PLAY η App Store.

 

4) Αν έχετε μόνο Tablet

γίνεται, αλλά μόνο αν συνδεθείτε στο ΖΟΟΜ με το κινητό σας το οποίο να έχει μεγάλη οθόνη για να βλέπει το παιδί αυτά που του λεμε-γράφουμε και στο Tablet  να έχετε εγκατεστημένη την εφαρμογή ScratchJr από το GOOGLE PLAY η App Store.

 

 

 

 

Στην ανωτέρω εικόνα το STUDIO των διαδικτυακών μας μαθημάτων “RoboAtom Moon Rover Studio”

 

Β) Τα παιδιά από Γ’ Δημοτικού και πάνω ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να εγκαταστήσουν τίποτα

Για τη γλώσσα προγραμματισμού  Scratch 3.0 θα εργαζόμαστε στην ιστοσελίδα www.scratch.mit.edu 


ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ
να έχετε Laptop ή Desktop ή το καλύτερο ΔΥΟ ΟΘΟΝΕΣ
και

ΠΡΟΣΟΧΗ! αν έχετε μόνο Laptop ή μόνο Desktop τότε:
Tην ώρα της ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗΣ θα πρέπει να χωρίσετε την οθόνη σας σε ΔΥΟ παράθυρα, στο ένα θα βλέπει το παιδί αυτά που γράφουμε εμείς (ΖΟΟΜ) και στο άλλο θα έχετε, στο GOOGLE CHROME, ανοιχτή την ιστοσελίδα www.scratch.mit.edu, όπου  θα γράφει το παιδί τα ίδια στη γλώσσα Scratch 3.0 η οποία δεν χρειάζεται εγκατάσταση, δηλαδή λειτουργεί μέσα από την ιστοσελίδα της www.scratch.mit.edu

Αν έχετε και Laptop και Desktop ή δεύτερο Laptop τότε: 

στο  ένα να έχετε το ΖΟΟΜ όπου θα βλέπει το παιδί αυτά που λέμε-γράφουμε εμείς και στο άλλο ανοιχτή την ιστοσελίδα www.scratch.mit.edu, όπου  θα γράφει το παιδί τα ίδια στη γλώσσα Scratch 3.0 η οποία δεν χρειάζεται εγκατάσταση, δηλαδή λειτουργεί μέσα από την ιστοσελίδα της www.scratch.mit.edu