Close

TMHMATA ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ & ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΣΙΜΟΥ

Αγαπητοί γονείς

Στη RoboAtom (ΑΤΟΜική ROBOτική) έχουμε ΤΡΕΙΣ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ

Ι) ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ στα εργαστήριά μας στη Θεσσαλονίκη, στην ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ (Περιοχή Θέρμης-ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ)  και στην ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΥΟΣΜΟΥ Τηλ. 231-4032587 Εναρξη μαθημάτων 20 Σεπτεμβρίου.

ΙΙ) ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ. για  γονείς (από όλη την Ελλάδα) που ενδιαφέρονται να προσφέρουν στο παιδί τους μαθήματα-ασκήσεις Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, χωρίς να χρειάζεται να κάνουν χιλιόμετρα (χρόνος, βενζίνη, ταλαιπωρία του γονέα και του παιδιού) για να επισκεφτούν ένα εκπαιδευτήριο.  
Και χωρίς τον κίνδυνο COVID19 και των μεταλλάξεών του το φθινόπωρο και το χειμώνα.
Στα δίδακτρα  συμπεριλαμβάνεται και ο ΠΛΗΡΗΣ Ρομποτικός εξοπλισμός κινητήρας, κλπ .

και 

ΙΙΙ) μόνο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ στο ΣΠΙΤΙ (μέσω ΖΟΟΜ) 

α) για ηλικίες 4-7 ετών και β) για ηλικίες από 7 και πάνω

https://www.roboatom.gr/index.php/coding-elearning/

Ενα δοκιμαστικό μάθημα, το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε δωρεάν, μέσω ΖΟΟΜ θα σας δώσει την ευκαιρία να έχετε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της εκπαιδευτικής αξίας των ανωτέρω τμημάτων.




Για τη  ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ (ΙΙ) λειτουργούν ανάλογα με την ηλικία των παιδιών, δύο ειδών τμήματα

α) για ηλικίες 4-7 ετών. Tα δέκα projects σε αυτό το τμήμα, μπορείτε να τα δείτε στην https://www.roboatom.gr/index.php/levels/deka/ 

β) για ηλικίες από 7 και πάνω. Τα 24 projects σε αυτό το τμήμα, μπορείτε να τα δείτε στην  https://www.roboatom.gr/index.php/levels/eikositesseres/ 


Ευχαριστούμε

Τηλ. 231-4032587 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (THEMATIC ROBOTICS)©

Αγαπητοί γονείς

Δίδακτρα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!

Επιλέξτε ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ-ΘΕΜΑ-PROJECT, Ημερομηνία ώρα και καλέστε μας.

Με τη συμμετοχή σας σε ένα ΑΤΟΜΙΚΟ Θεματικό ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ  “RoboAtom Thematic Robotics & coding” μπορείτε να δώσετε στο παιδί σας την δυνατότητα να χρησιμοποιήσει εποικοδομητικά και ευχάριστα τον ελεύθερο χρόνο του για να είναι ΜΕΣΑ στις εξελίξεις των νέων τεχνολογιών (STEAM), χωρίς να εγγραφεί σε κάποιο τμήμα.

Για τα PROJECTS των ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ , κάντε κλικ στον κατωτέρω σύνδεσμο.

PROJECTS ΣΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

1. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΑΚΕΤΟ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ

ΠΑΚΕΤΟ 2. ΕΙΚΟΣΙΤΕΣΣΕΡΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

RoboAtom Educational Robotic Games

Η εκδήλωση “RoboAtom Εκπαιδευτικά Παιχνίδια Ρομποτικής”


Μία φορά το χρόνο  (προαιρετικά) όλοι οι μαθητές μας  είναι προσκεκλημένοι στα Εργαστήριά μας στην ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ Θεσσαλονίκης σε παρουσιάσεις ατομικών εργασιών ρομποτικής  και σε διαγωνισμούς ρομποτικών κατασκευών και παιχνιδιών.



ΚΑΡΧΑΡΙΑΣ και ΜΠΛΑΛΕΣ για δυο παιχτες

https://scratch.mit.edu/projects/401944249

Shark & balls for two players (RoboAtom)

Η ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ του project αποτελείτο από τους (με αλφαβητική σειρά)
Β. Λεωνίδας , Γ. Δημήτρης, Δ. Αλεξανδρος, Ζ. Αλέξανδρος, Ο. Καλλιόπη, Φ. Γιάννης-Ραφαήλ
και δημιουργήθηκε σαν ΑΣΚΗΣΗ στα μαθήματα προγραμματισμού εξ’ αποστάσεως (SCRATCH 3.0 ) που έγιναν το Μάιο-Ιούνιο από την RoboAtom Home Robotics & Coding

 

Η ΑΣΚΗΣΗ-ΕΦΑΡΜΟΓΗ λειτουργεί ως εξής :

Υπάρχουν δέκα μπάλες σε τυχαίες θέσεις, δυο Ψαράκια και ένας Καρχαρίας.
Ο 1ος παίχτης έχει το αριστερό Ψαράκι που μετακινείται με w=μπροστά (προς τα εκεί δηλαδή που κοιτάζει το ψαράκι) z=πίσω s=στρίβει δεξιά 5 μοίρες a=στριβει αριστερά 5 μοίρες
(προσοχή τα w,z,s,a είναι μικρά γράμματα)

Ο 2ος παίχτης έχει το δεξιό Ψαράκι που μετακινείται
ΠΑΝΩ ΒΕΛΟΣ=μπροστά (προς τα εκεί δηλαδή που κοιτάζει το ψαράκι), ΚΑΤΩ ΒΕΛΟΣ=πίσω, ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΒΕΛΟΣ=στρίβει 5 μοίρες αριστερά, ΔΕΞΙΟ ΒΕΛΟΣ= στριβει 5 μοίρες δεξιά.

Νικητής, όποιος με το ψαράκι του να πάρει τους περισσότερους βαθμούς (περισσότερες μπάλες) .

Κάθε φορά που παίρνετε μια μπάλα παίρνετε 10 βαθμούς και κάθε φορά που καρχαρίας παίρνει μια μπάλα αφαιρεί και απο τους δύο παίχτες 5 βαθμούς
Η μπάλα με τους μπλέ κύκλους δίνει 50 βαθμούς σε αυτόν που θα την πάρει.
Αν την πάρει ο καρχαρίας αφαιρεί 50 βαθμούς από κάθε παίχτη.

GAME OVER: Αν ακουμπήσει ο καρχαρίας εναν παίχτη, ή τελειώσουν και οι δέκα μπαλες.
Οποιο ψαράκι χάνει όταν τελειώσουν οι 10 μπάλες το τρώει ο καρχαρίας.
Το SCORE του πρώτου παίχτη φαίνεται κάτω αρειστερά
Το SCORE του δεύτερου παίχτη φαίνεται κάτω δεξιά.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ