Close

ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ

Προτείνουμε για το παιδί σας το ΠΛΗΡΕΣ(2)

Οι εγγραφές συνεχίζονται Τηλ 231-4032587

ΑΤΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ και στη ΔΥΤΙΚΗ και στην ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Στην ΑΝ. Θεσσαλονίκη, στην ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ (Περιοχή Θέρμης-ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ)  και στην ΔΥΤ. Θεσσαλονίκη, στη ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΥΟΣΜΟΥ (400μ απο περιφερειακό Κόμβος ΜΑΙΑΝΔΡΟΥ) Τηλ. 231-4032587

Γονείς
ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ότι το ΜΑΘΗΜΑ του προγραμματισμού είναι ΠΡΩΤΕΥΟΝ μάθημα και στο Γυμνάσιο και στο ΛΥΚΕΙΟ.

1.)

ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (μόνο ρομποτικές ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ)  στα εργαστήριά μας

Εναρξη εγγραφών 22 Αυγούστου.
ΩΡΕΣ: Μία διδακτική ώρα (45 λεπτά) κάθε εβδομάδα
ΕΝΑΡΞΗ τμημάτων, απο 1 Σεπτεμβρίου, ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ

2.)

ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ)  στα εργαστήριά μας και μαθήματα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ διαδικτυακά μέσω ZOOM.

Γονείς
ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ότι το ΜΑΘΗΜΑ του προγραμματισμού είναι ΠΡΩΤΕΥΟΝ μάθημα και στο Γυμνάσιο και στο ΛΥΚΕΙΟ.


ΠΡΟΣΟΧΗ! το διαδικτυακό μάθημα προγραμματισμού το διδάσκουμε ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ, δηλαδή το παιδί θα πρέπει να έχει ΔΥΟ ΟΘΟΝΕΣ μπροστά του.
Στη μια οθόνη θα βλέπει το πρόγραμμα που γράφουμε εμείς και στην άλλη θα ΓΡΑΦΕΙ-ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.

ΩΡΕΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ: Μία διδακτική ώρα (45 λεπτά) κάθε εβδομάδα
ΩΡΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ: Μία διδακτική ώρα κάθε εβδομάδα
ΕΝΑΡΞΗ τμημάτων, απο 1 Σεπτεμβρίου, και ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ

3.)

μόνο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ στο ΣΠΙΤΙ διαδικτυακά (μέσω ΖΟΟΜ) 

α) για ηλικίες 4-7 ετών και β) για ηλικίες από 7 και πάνω

ΠΡΟΣΟΧΗ! το μάθημα του προγραμματισμού το διδάσκουμε  ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ, δηλαδή το παιδί θα πρέπει να έχει ΔΥΟ ΟΘΟΝΕΣ μπροστά του

Στη μια οθόνη θα βλέπει το πρόγραμμα που γράφουμε εμείς και στην άλλη θα ΓΡΑΦΕΙ-ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.

στα προχωρημένα παιδιά-τμήματα διδάσκεται η Πανεπιστημιακή γλώσσα προγραμματισμού Python.

Επικοινωνήστε μαζί μας για ένα δοκιμαστικό μάθημα, το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε δωρεάν, μέσω ΖΟΟΜ και το οποίο θα σας δώσει την ευκαιρία να έχετε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της εκπαιδευτικής αξίας των ανωτέρω τμημάτων.


ΑΤΟΜΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ© ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

Επιλέξτε το ΘΕΜΑ-PROJECT που σας ενδιαφέρει.

για παιδιά που δεν έχουν χρόνο να εγγραφούν σε τμήμα

Αν δεν έχετε το χρόνο να εγγραφείτε σε κάποιο απο τα ΤΜΗΜΑΤΑ μας, σας προτείνουμε τα ΕΡΑΣΤΗΡΙΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ της RoboAtom.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ

Απευθύνονται σε παιδιά κάθε ηλικίας α) αρχάρια  β) με γνώσεις Ρομποτικής και γ) σε προχωρημένα παιδιά όπου χρησιμοποιούμε τη γλώσσα προγραμματισμού Python.

ΠΟΤΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ- ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Τα εργαστήρια αυτά γίνονται Σάββατα ή Κυριακές και γίνονται  συνήθως ένα ή δύο το μήνα.
Θα βγει πρόγραμμα στα τέλη του Σεπτεμβρίου.
Το κάθε εργαστήριο διαρκεί απο 45 λεπτά μέχρι 90 λεπτά, στα δε PROJECTS των προχωρημένων παιδιών μέχρι και 120 λεπτά.

ΚΟΣΤΟΣ
Το κόστος κάθε εργαστηρίου εξαρτάται από το ΘΕΜΑ που θα επιλέξετε.

ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ

Στην ΑΝ. Θεσσαλονίκη, στην ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ (Περιοχή Θέρμης-ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ)  και στην ΔΥΤ. Θεσσαλονίκη, στη ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΥΟΣΜΟΥ (200μ απο περιφερειακό Κόμβος ΜΑΙΑΝΔΡΟΥ) Τηλ. 231-4032587

Επιλέξτε το ΘΕΜΑ-PROJECT, ή τα ΘΕΜΑΤΑ, που σας ενδιαφέρουν και ενημερώστε μας τηλεφωνικά ή με e-mail.

Με τη συμμετοχή σας σε ένα ΕΡΑΣΤΗΡΙO ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ  “RoboAtom Thematic Robotics & coding” μπορείτε να δώσετε στο παιδί σας την δυνατότητα να χρησιμοποιήσει εποικοδομητικά και ευχάριστα τον ελεύθερο χρόνο του για να είναι ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΡΟΜΠΠΟΤΙΚΗ και στις εξελίξεις των νέων τεχνολογιών (STEAM), χωρίς να εγγραφεί σε κάποιο τμήμα.

Για τα PROJECTS των ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ , κάντε κλικ στον κατωτέρω σύνδεσμο.

PROJECTS ΣΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ© ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Η εκδήλωση “RoboAtom Παρουσίαση εργασιών Ρομποτικής στην ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ”


Μία φορά το χρόνο  (προαιρετικά) κάθε μαθητής μας και κάθε μαθήτριά μας  καλούνται να παρουσιάσουν μια ατομική Εργασία Ρομποτικής στα Εργαστήριά μας στην ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ Θεσσαλονίκης, .



ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΛΑΝΤΖΑΡΟΙ-GOBLINS

 

…για να αυξήσετε τους βαθμούς της τύχης σας, πρέπει να επισκέπτεστε συχνά το τραπέζι σας(Login), διότι Καλικάντζαροι και Ξωτικά εμφανίζονται εκεί τυχαία !!!

 


Οταν εμφανισθεί στο τραπέζι σας Καλικάντζαρος, τότε κλέβει από τον καθένα, τους μισούς βαθμούς της τύχης του. Για να πάρετε πίσω τους δικούς σας βαθμούς πρέπει
1. Να κάνετε κλικ επάνω στο όνομά του και μετά
2. να κρεμάσετε ένα κόσκινο.

Οταν εμφανισθεί στο τραπέζι σας Ξωτικό, για να διπλασιάσει τους βαθμούς της τύχης σας πρέπει να προλάβετε πριν φύγει:
1. Να κάνετε κλικ επάνω στο όνομά του και μετά
2. να του πάρετε το πέπλο.

Μηδέν οι βαθμοί της τύχης δεν γίνονται ποτέ και για κανένα χρήστη. Το ελάχιστο είναι ένας βαθμός.

Δείτε παρακάτω ένα αναλυτικό παράδειγμα,
πως επηρεάζονται οι βαθμοί τύχης, από τους καλικάντζαρους και τα ξωτικά του χρήστη Παπαδάτου Χρήστου που είναι στο τραπέζι (ομάδα) Νο 12.

 

(εικόνα Α) Πριν την επίσκεψη των καλικαντζάρων

Εδώ, πριν την εμφάνιση των καλικαντζάρων, περνώντας με το mouse πάνω από το όνομα Παπαδάτος Χρήστος βλέπουμε πχ ότι οι μονάδες της τύχης του είναι 200.

Στο παράδειγμά μας, οι 200 βαθμοί του Παπαδάτου Χρήστου, διαμορφώθηκαν έτσι μετά από κάποιες εμφανίσεις καλικαντζάρων και ξωτικών.

 

Εδώ εμφανίσθηκε στο τραπέζι ένας καλικάντζαρος και ένα ξωτικό.
Περνώντας τώρα με το mouse πάνω από το όνομα Παπαδάτος Χρήστος θα δούμε ότι, οι μονάδες της τύχης του έχουν μειωθεί κατά 50% και έγιναν τώρα 100 (δηλαδή υποδιπλασιάσθηκαν).

Τα ξωτικά δεν επηρεάζουν με την εμφάνισή τους τους βαθμούς.

Η εμφάνιση των καλικαντζάρων και ξωτικών γίνεται σε άτακτα χρονικά διαστήματα και ο χρόνος παραμονής τους σε ένα τραπέζι μπορεί να είναι από μιά ώρα μέχρι και μιά μέρα.Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει οι καλεσμένοι εγγεγραμμένοι να έπισκέπτονται συχνα το τραπέζι τους για να μη μειωθεί η τύχη τους.

(εικόνα Β) Μετά την επίσκεψη των καλικαντζάρων


 

(εικόνα C) το κόσκινο

Εδώ, ο κ. Παπαδάτος Χρήστος βλέποντας στο τραπέζι του τον καλικάντζαρο και τη μείωση των βαθμών του από 200 σε 100, κάνει κλικ(πράσινο χεράκι) στο όνομα του καλικάντζαρου και μεταφέρεται σε ένα ιστότοπο από όπου (αφού συμπληρώσει τον κωδικό του) παίρνει και κρεμάει ένα κόσκινο, με κλικ(κόκκινο χεράκι) στο κόσκινο.

Με αυτή του την ενέργεια διπλασιάζονται οι βαθμοί του(+100%) και απο 100 γίνονται 200.

 

(εικόνα D) το πέπλο της Λαμπετίας

Εδώ, ο κ. Παπαδάτος Χρήστος βλέποντας ότι στο τραπέζι του εμφανίσθηκε και ξωτικό κάνει κλικ(πράσινο χεράκι) στο όνομα του ξωτικού και μεταφέρεται σε ένα ιστότοπο από όπου (αφού συμπληρώσει τον κωδικό του) παίρνει το πέπλο της, με κλικ (κόκκινο χεράκι) στο πέπλο της νεράιδας.

Με αυτή του την ενέργεια διπλασιάζονται πάλι οι βαθμοί του(+100%) και γίνονται απο 200 σε 400.

 

 

(εικόνα E) Εφυγαν οι καλικάντζαροι και τα ξωτικά

Εδώ, περνώντας με το mouse πάνω από το όνομα Παπαδάτος Χρήστος βλέπουμε τώρα ότι οι μονάδες της τύχης του είναι 400.

Η διαφορά στην πιθανότητα να τύχει κάποιος το φλουρί, μεταξύ ενός που έχει 50 βαθμούς τύχης και ενός που έχει 400 βαθμούς τύχης είναι τόση, όση είναι και η διαφορά μεταξύ ενός που έχει 50 λαχνούς και ενός που έχει 400 λαχνούς σε μια απλή κλήρωση λαχνών.

 

Copyright Diaktinismos  © e-βασιλόπιτα All rights reserved.